forum.cosmetic.pl Strona Główna forum.cosmetic.pl
forum kosmetyczne portalu cosmetic.pl


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Portal cosmetic.pl poszukuje osób zainteresowanych podjęciem stałej współpracy(na zasadach non-profit) w następującym zakresie tematycznym:

» pielegnacja i stylizacja paznokci
» biochemia
» kosmetologia
» dermatologia

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt e-mailowy z redakcją na adres: cosmetic@cosmetic.pl celem omówienia szczegółów współpracy.


Polityka prywatności dostępna tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
zdobienia akrylowe
Autor Wiadomość
elena 


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 493
Skąd: Krakow
Wysłany: Czw Mar 23, 2006 4:51 pm   zdobienia akrylowe

Wiadomo, ze akryl stwarza wiele możliwosci w temacie zdobien. Dlatego moze wypowiecie się, ktore zdobienia akrylem cieszą sie powodzeniem. Czy są to motywy kwiatowe czy wszelkiego rodzaju cieniowania....a moze jedno i drugie....czy zatapiane czy nawierzchniowe....?Ktore Wam sie podobają? moze macie jakies ciekawe wlasne wzory? Ja osobiście jestem oddaną fanką Tranga.
_________________
chciec to moc
kom. 503 101 039
 
 
girljusta 


Wiek: 29
Dołączyła: 23 Mar 2006
Posty: 97
Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw Mar 23, 2006 4:54 pm   

Mnie się podobają wszelkie zatapiane ozdoby i brokat, bo nie umiem jeszcze robić kwiatków niestety :(
_________________
 
 
 
elena 


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 493
Skąd: Krakow
Wysłany: Czw Mar 23, 2006 5:08 pm   

Justynka postaramy sie zorganizowac jakies ciekawe warsztaty o tematyce kwiatuszkowej.....wiosna juz sie zbliza ....:) wiec kwiatuchy mile widziane:)
_________________
chciec to moc
kom. 503 101 039
 
 
maja

Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 15
Wysłany: Czw Mar 23, 2006 7:12 pm   podziwiam te zdobienie akrylowe..

sama pomimo ze umiem nie pracuje akrylem..Jednak wierze ze to niszczy plytke paznokciowa,w Niemczech ta metoda byla bardzo krytykowana..
Przeszlam na zel,i jestem bardziej zadowolona..

Ile kosztuja te cudenka z akrylu,jesli spytac moge?
 
 
elena 


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 493
Skąd: Krakow
Wysłany: Czw Mar 23, 2006 8:05 pm   

Ja jestem jednak zdania, ze to z innych powodów nie jest propagowana ta metoda . A twierdzenie, ze akryl niszczy płytke to już naciągana wersja.
Anglia np generalnie pracuje na akrylu natomiast żel jest mniej popularny. Choc nie twierdze, ze komfort pracy z żelem dla stylistki jest nieporownywalny. Jesli pazurki sa zniszczone to najpredzej zawiniła pani stylistka.
_________________
chciec to moc
kom. 503 101 039
 
 
sweetie82

Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 5:43 pm   witam:))

Ja tez sie zgadzam z opinia Elenki iz akryl wcale bardziej nie niszczy, pracuje na tej metodzie i na tej wiec widze, ze rzecz lezy w tym jak stylistka potraktowala plytke ;) ) a nie co nalozyla;) pozdrawiam raz jeszcze i sciskam :)
ps.a co do kwaituszkow z akryly to ja tez chetna do nauki, bo jeszcze nie umiem robic... :(
_________________
Człowiek sie uczy przez cale zycie...coz poczac;/
 
 
maja

Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 15
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 6:35 pm   pewnie macie troche racji..

ja tylko pobieznie przygladalam sie tej nagonce na akryl..
Ale nie chodzi tylko "o przepilowana plytke paznokcia" to zdaza sie
nagminnie ,bez wzgledu na surowiec..

Pamietam tylko ze wymieniano jakis skladniek w akrylu czy liquidzie ktory jest szkodliwy..Ale zostawmy to ,bo jak mowie ,pracowalam juz zelem,takie mialam zapotrzebowanie i nie przywiazywalam do tego uwagi..

Ale jedno chcialabym wiedziec,czemu te paznokcie akrylowe zolkna?

To opinia klientek ktore owe paznokcie nosily..Moze to wlasnie liquid ,ktory o ile pamietam ,strasznie mial silny zapach..

Spotkalyscie sie z tym?
 
 
elena 


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 493
Skąd: Krakow
Wysłany: Sob Mar 25, 2006 9:18 am   

Maju załoz nowy temat:) ... i zaraz bedziemy o tym pisały poniewaz jest wiele tego powodow. A tu o zdobionkach piszmy :lol:
Jesli myslimy o kwiatuchach akrylowych- to ktore Wam sie najbardziej podobają..... :wink:
_________________
chciec to moc
kom. 503 101 039
 
 
estera37

Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 3
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pon Mar 27, 2006 11:35 pm   

Zdobienia z akryli są cudownym zdobniczym dodatkiem do paznokci.
Też od niedawna uczę sie je robić i parę rad od wprawnej nauczycielki przydało by sie. Może jakieś zdjęcie Elenko i krotki opis co i jak :wink:
 
 
elena 


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 493
Skąd: Krakow
Wysłany: Sro Kwi 05, 2006 9:56 pm   

Esterko...bedą warsztaciki .......pracuje nad organizacją :wink: Zreszta nie ma to jak pod okiem instruktora....zawsze poprawi pedzelek...ale oczywiscie ze mozna probować cos samemu stworzyć....:)
_________________
chciec to moc
kom. 503 101 039
 
 
Ewelina

Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 33
Skąd: Żory
Wysłany: Czw Kwi 06, 2006 11:04 am   

Akryl nie niszczy paznokci!!!Ja uwielbiam prace z akrylem,jestem w nim zakochana!!Zdobienia wszelkiego rodzaju preferuje.A kwiatuchy to swietna sprawa :D Buziaki,Ewelina
_________________
Kocham piekne paznokcie :)
 
 
KAMi_ns


Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 18
Skąd: NSC
Wysłany: Wto Kwi 18, 2006 10:53 am   

z akrylu najbardziej podobaja mi si ekwiatuchy :D

ale jak wiekszosc nie umiem nic robic :(

chcialam kiedys sprobowac ale nie mam zielonego pojecia jak :P
jakim pedzelkiem sie kwiatki :?:
 
 
elena 


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 493
Skąd: Krakow
Wysłany: Wto Kwi 18, 2006 7:07 pm   

mozesz owalnym lub kocim jezyczkiem...
_________________
chciec to moc
kom. 503 101 039
 
 
Ewelina

Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 33
Skąd: Żory
Wysłany: Pon Kwi 24, 2006 10:31 pm   

do kwiatuchow na poczatek polecam pedzelek #4 ,swietnie nadaje sie dla poczatkujacych :) Pozdrawiam,Ewelina
_________________
Kocham piekne paznokcie :)
 
 
ela* 

Dołączyła: 23 Mar 2006
Posty: 63
Skąd: Edinburgh
Wysłany: Czw Maj 25, 2006 6:50 pm   

zgadzam się z Ewelą. do małych kwiatków ten numer jest idealny, przynajmniej dla mnie, ale jeśli chodzi o przestrzenne zdobienie to zdecydowanie lepiej mi się je robi dużym pędzelkiem, np. 10. buziaki
_________________
wszystko jest trudne nim stanie sie łatwe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Reklama
idm/rkl